Proquest millora l’accés a la seua informació

by acamposa on 09/11/2015

proquest

La nova interfície de la Plataforma de Proquest millora l’accés a la informació que conté.

Proquest pretén convertir-se en una de les millors plataformes d’accés al coneixement i una solució per a les necessitats de la investigació.  El seu contingut augmenta la productivitat dels estudiants, acadèmics, professionals i Biblioteques per als quals treballa. Mitjançant acords amb socis que aporten contingut, Proquest manté informació enriquida i variada, integrant-ho amb les tecnologies digitals que potencien la seua gestió per compartir i descobrir. Per a les biblioteques acadèmiques, corporatives, governamentals, escolars i públiques, així com per a investigadors professionals. Proquest proporciona serveis que permeten compres estratègiques, gestió i descobriment de col·leccions d’informació.

Pot ser encara no coneixes tots els productes que t’ofereix Proquest, a més, ara els tens al teu abast des de Primo Central